Voorschriften:

In de regel worden voorschriften gemaakt tijdens de consultatie. Zo verkleint de kans op een foute behandeling.

Voorschriften kunnen niet telefonisch besteld worden.

Indien u verlenging wenst van een chronisch voorschrift, dan kan dit enkel schriftelijk via mail of brief (gebruik onze brievenbus aan de straat). We zullen trachten het verzoek te behandelen tegen de volgende werkdag.




Bellen voor resultaten en medische vragen:

Hiervoor proberen we dagelijks tijd te maken tussen 12h en 12h30. Indien u niet in de mogelijkheid bent om op dit uur te bellen, neem dan bij voorkeur contact op maandag, woensdag of vrijdag tussen 10h en 12h.

Knop

Papierwerk/ attesten:

- Voor uitgebreid papierwerk, zoals aanvragen voor de F.O.D. in het kader van het verkrijgen van een parkeerkaart of financiële tegemoetkomingen, of invullen van verzekeringsformulieren na een arbeidsongeval kan u best een afspraak maken.

- Eenvoudig papierwerk (in het verlengde van een consultatie) kan in de brievenbus gedeponeerd worden, en wordt verwerkt binnen 2 à 3 werkdagen.

- Attesten over uw medische situatie gaan per definitie over uw actuele medische toestand, en kunnen dus alleen afgeleverd worden indien er een recent contact is geweest.